Huisstijl opgefrist

Zie hier mijn opgefriste huisstijl! Ik ben er blij mee! 

Voorzijde visitekaartje practies

Hoewel ik in eerste instantie een heel nieuw logo met bijbehorende nieuwe huisstijl voor ogen had, heb ik – na 3 concepten geprobeerd te hebben – toch besloten om het bestaande logo te houden. Wel een iets strakkere versie van het logo (alle letters van het logo nu even groot), dus een beetje gemoderniseerd. Verder heb ik de oranje steunkleur laten vallen en uitsluitend voor deze mooie passievolle rode tint gekozen. Dit wordt duidelijk zichtbaar op de achterzijde van mijn nieuwe visitekaartje, waar als accent de letters PR staan. Deze zijn niet meer vergroot aanwezig in het logo, daar PR niet mijn grootste aandachtsgebied is gebleken, maar ik heb er wel voor gekozen ze nog ‘even te behouden’. Daar het nog steeds de lading dekt….

 

Achterzijde visitekaartje practies

Na ruim 12 jaar kan ik niet anders zeggen dan dat de keuze voor mijn bedrijfsnaam destijds een goede keuze was. Deze dekt nog steeds de lading, bekt goed en door het bij een beeldmerk als logo te houden, is e.e.a. in mijn ogen kiss-proof. 😉

 

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *